Reklamation av insättning i insättningsautomat
Gick någonting fel när du gjorde din insättning via insättningsautomat? Blev beloppet inte insatt eller blev endast delar av beloppet insatt?
I dessa situationer kan du göra en reklamation.
Kontrollera kontot först
Innan du skickar in reklamationen är det bra om du kontrollerar vilket belopp som satts in på ditt konto för att vara säker på att du behöver reklamera.
Reklamera via Kundcenter
Du kan ringa till Kundcenter 0771- 22 44 88, som hjälper dig att fylla i uppgifterna och skickar reklamationen. Du måste kunna identifiera dig med mobilt bank id eller e-kod.
Reklamationsblankett
Du kan själv reklamera via reklamationsblanketten, Det gör du genom att skriva ut och fylla i blanketten nedan och skicka in till adressen som står på blanketten.
Tips om konton och betalningar
Hushållsekonomi och budget
Vardagsekonomin handlar om att balansera utgifter mot inkomster. Det gäller att hitta bra rutiner som förenklar dina vardagsärenden