Personlig Service
Om Personlig Service
Du får personlig service och råd om lösningar för företagets bankaffärer av en bankman hos Kundcenter Företag, 0771-350 360.
Dina fördelar:
- Generösa öppettider: vardagar 08.00 - 20.00, helger 10.00 - 17.00.
- Hjälp med olika typer av vardagsärenden som till exempel betalningar, placeringar och behörigheter.
- Råd om lösningar för företagets bankaffärer
Personlig Service ingår i Företagspaketet, där vi samlat de vanligaste bank- och betaltjänsterna du behöver.
Öppettider
Vardagar 08.00 - 20.00, helger 10.00 - 17.00.
Ha din säkerhetslösning till hands så att du kan få hjälp med olika typer av bankärenden.
Telefonnummer Kundcenter Företag
0771-350 360 (från utlandet: +46 771 350 360).
I Personlig service ingår
- Betalningar inom Sverige och utlandet
- Köp och försäljning av värdepapper
- Valutaväxling
- Överföringar
- Information om räntor och valutakurser
- Öppna och spärra konton och kort
Om säkerheten
De säkerhetslösningar vi använder ger skydd för att telefonikontakten kan fungera på bästa sätt. Säkerhetslösningarna uppdateras kontinuerligt och utsätts regelbundet för omfattande tester.
Identifiering
Identifiera dig med ditt personnummer och Mobilt BankID eller personlig kod.
Extra kontrollfrågor
I vissa situationer behöver vi göra extra kontroller genom att ställa frågor till dig.
Inspelning
Alla samtal till telefonbanken spelas in så att både du och vi ska kunna följa upp vad vi kommit överens om.
Läs mer om behandling av personuppgifter.
Pris Personlig service
Specifikation | Pris |
Betalning till PlusGirokonto eller bankgironummer, per styck | 80 kr |
Insättning/överföring till eget konto i Nordea | 0 kr |
Insättning/överföring till annans konto i Nordea eller i annan bank | 80 kr |
Telefonöverföring till annan bank, per styck | 200 kr |